مدیرعامل شرکت پژوهش عنوان کرد : قابلیت هوش تجاری شرکت پژوهش در ایجاد فرصت های بزرگ تجاری

به گزارش روابط عمومی شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی، دکتر علی کاظمی با اشاره به خدمات این شرکت در زمینه علم داده، اظهار کرد: امروزه با رشد فناوری اطلاعات در کشور و اهمیت روز افزون بکارگیری این فناوری در دسترسی به اطلاعات روز آمد،بهینه، سالم و سریع در جهت افزایش خدمت رسانی و بهبود کنترل عملکرد و همچنین بهبود فرآیندهای مدیریتی،قدم های بلندی در راستای بهسازی روش های مدیریت و نظارت و افزایش بهره وری سازمانی تبیین شده است.

مدیرعامل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی ادامه داد: داده ها یکی از عناصر کلیدی در تصمیم گیری شرکتی هستند که بدون آنها فرایند تصمیم گیری را نمی توان تصور کرد. در نتیجه ابزارهای تحلیلی مختلفی موردنیاز هستند که اجازه استفاده کارامد از داده ها ، اطلاعات و دانش را می دهند. این ابزارهای تحلیلی معمولا سیستم های هوش تجاری نامیده می شوند که به شرکت های بزرگ اقتصادی برای دسترسی اسانتر و سریعتر و گسترده تر به داده های تجاری در راستای نیازهای شرکت معرفی می شوند.

وی افزود: هوش تجاری، به مجموعه‌ای از فناوری‌ها و فرایندهایی اطلاق می‌شود که به افراد در تمام سطوح سازمان، اجازه دسترسی و تحلیل داده را می‌دهد. به عبارت دیگر، هوش تجاری تلاش خواهد کرد با استفاده از منابع اطلاعاتی سازمان، نسبت به تهیه یک تصویر بزر‌گ از کسب و کار اقدام کند و به مدیر بینش صحیحی از کسب و کار خود را اعطا کند. در واقع مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و ابزارها است که داده‌های خام رو با هدف تحلیل تجاری به اطلاعات معنادار و مفید تبدیل می‌کند.

دکتر کاظمی تصریح کرد: هوش تجاری شرکت پژوهش این قابلیت را دارد که مقدار زیادی ​از داده‌های ساختارنایافته خام و اولیه را بررسی کنند تا به تحلیل، تشخیص، توسعه و ایجاد فرصت‌های بزرگ تجاری کمک کند.

وی اظهار داشت: مدیران ارشد سازمانی عمدتا با نبود و یا کمبود شدید گزارش‌ها و تحلیل‌ها در زمان بسیار کوتاه و آنلاین و با داده‌های صحیح مواجه‌اند و دوست دارند تحلیل‌های درست، در کمترین زمان ممکن از سازمان خود داشته باشند، جمع آوری اطلاعات از بخش‌های مختلف سازمان کار زمانبر و طاقت فرسایی است و عمدتا آنلاین بودن این اطلاعات در واحد زمان در شرایط عادی تقریبا غیرممکن است.

مدیرعامل شرکت پژوهش گفت: هوش تجاری شرکت پژوهش تمامی اطلاعات اختصاصی سازمان را در زمان دلخواه به صورت آنلاین در اختیار مدیران ارشد سازمان قرار می‌دهد تا آن‌ها را در راستای کسب سهم بیشتر از بازار و افزایش سودآوری و مدیریت هر چه بهتر سازمان یاری نماید.

وی، دستیابی سریع‌تر به اطلاعات، مدیریت بهتر حجم زیادی از داده، پیش‌بینی‌های دقیق و مؤثرتر، کسب یک دیدگاه یکپارچه از مشتریان خود، بهبود امنیت داده، کاهش هزینه‌ها، بهبود ارتباطات داخلی و یکپارچه کردن داده‌ها را از مزایای استفاده از ابزارهای هوش تجاری عنوان کرد.

اشتراک داشتن
اعلام کردن
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار