ابراز رضایت رئیس مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از شرکت پژوهش

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش از شرکت پژوهش بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی، رئیس مرکز آموزش مجازی، امنیت و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش و هیئت همراه از شرکت پژوهش بازدید به عمل آورد.
در این بازدید، دکتر علی کاظمی با ارائه عملکرد و خدمات شرکت در 8 ماه اخیر، اظهار کرد: موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان یک بنگاه اقتصادی است و به دنبال سودآوری و در نهایت خدمت رسانی به فرهنگیان عزیز است و در همین راستا، ضرورت ورود اقتصاد دیجیتال به موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به جهت سودآوری از اقدامات و برنامه‌های شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی است.
مدیرعامل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی ادامه داد: همچنین در راستای تحول دیجیتال موسسۀ صندوق ذخیره فرهنگیان، پروژه‌هایی در حال تعریف، تولید و پیاده‌سازی است. برخی از این پروژه‌ها عبارت‌ از سامانه کُدال داخلی موسسه، سامانه برنامه، بودجه، سامانه هوش تجاری، سامانه مناقصات، سامانه مدیریت امور حقوقی و دعاوی و …هستند.
در ادامه سجاد سیاح مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش ضمن ابراز رضایت از تغییرات مثبتی که در شرکت پژوهش شکل گرفته است بر ضرورت همکاری های جدید وزارت آموزش و پرورش با این شرکت تاکید کرد.
وی گفت: امیدواریم با همکاری شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی و در راستای عزتمندی و بهتر شدن شرایط فرهنگیان عزیز، بتوانیم پروژه های کلان تعریف و اجرا کنیم.
گفتنی است: در این آیین، توافقاتی در خصوص ارسال پیامک انبوه بین شرکت پژوهش و دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت و مدرسه اقتصاد دیجیتال از مواردی بود که مورد استقبال مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.

اشتراک داشتن
اعلام کردن
guest

1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
الهام‌ارجمند
الهام‌ارجمند
7 ماه پیش

بسیار عالی با آرزوی موفقیت های روز افزون👌

آخرین اخبار