مدیرعامل شرکت پژوهش عنوان کرد : اهتمام صندوق ذخیره برای ورود به عرصه زبدگان دیجیتال

کارگاه آموزشی آشنایی با کدال داخلی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی،کارگاه آموزشی آشنایی با کدال داخلی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد.

دکتر علی کاظمی در این ورکشاپ با بیان اینکه سامانه کدال اختصاصی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در کمترین زمان ممکن،توسط شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی طراحی و تولید و وارد فاز استقرار شد،اظهار کرد: عملیاتی شدن این سامانه گامی مهم و بزرگ در راستای شفافیت و سرعت به اشتراک گذاری اطلاعات است و نظارت و کنترل جامع تر و در نتیجه ارتقاء تصمیم گیری های مدیریت در بالاترین سطوح صندوق ذخیره فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش را در پی دارد.
مدیرعامل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی،عنوان داشت: با استقرار این سامانه،شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی به صورت جدی و عملی وارد پروژه بزرگ «تحول دیجیتال» برای صندوق ذخیره فرهنگیان شد.
وی با اشاره به اهتمام صندوق ذخیره فرهنگیان برای ورود به عرصه زبدگان دیجیتال بر ورود به عرصه دیجیتال با هدف تحقق بالاترین سطح از سودآوری،بهره وری و کارایی در موسسه تاکید کرد.
دکتر کاظمی در تعریف این سامانه خاطرنشان کرد: سامانه الکترونیکی کدال داخلی یک پایگاه اطلاعاتی جامع ناشران موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان،هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه است که منطبق بر استانداردها ویژگی‌ها و اصول یکسان جهانی تعریف شده است.
وی از فرآیندهای اصلی این سامانه به آماده سازی و ثبت گزارش‌ها به وسیله ناشران،دریافت و پذیرش گزارش‌ها توسط سامانه، ذخیره و بازیابی گزارش‌های دریافتی و تحلیل و نظارت بر گزارش‌ها توسط کارشناسان سازمان اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی با اشاره به امکانات کلی پروژه گفت: طراحی رابط کاربری منعطف و واکنشگرا برای نمایش مناسب و استفاده از سامانه در نمایشگرهای مختلف،استفاده از ابزارهای استاندارد و روال‌های مطلوب در طراحی و پیاده‌سازی سامانه در همه بخش‌ها،قابلیت گزارش گیری روی اطلاعات سامانه و ایجاد نمودارهای بصری، استفاده از استاندارد جهانی برای جلوگیری از دسترسی‌های غیر مجاز و افزایش امنیت سامانه و استفاده از ساختارهای درختی جهت ایجاد انعطاف در ذخیره سازی داده ها از امکانات کلی این پروژه است.

اشتراک داشتن
اعلام کردن
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار