برگزاری نمایشگاه دستاوردها و ظرفیت‌های هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی، همایش سراسری اعضای هیات مدیره و مدیران عامل موسسه، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه که در اردوگاه شهید باهنر و با حضور دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، اعضای هیات امنا، هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه برگزار شد.



در این همایش تعدای از وزرا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان عالیرتبه کشور و اعضای هیات امنای موسسه به عنوان مهمانان ویژه همایش حضور داشته و پیرامون موضوعات مرتبط با موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به ایراد سخنرانی پرداختند.

در حاشیه این همایش نیز نمایشگاه معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه موسسه با هدف توسعه تعاملات و تقویت هم‌افزایی با حضور هلدینگ ها و چندین شرکت تابعه و وابسته آنها دایر شد.
در حاشیه این مراسم دکتر علی کاظمی اظهار کرد: امروزه در سراسر دنیا، هر مدیر دانا و دور اندیشی به دنبال این است که بهره وری شرکت، سازمان و یا موسسه زیر نظر خود را تا حد امکان بالا ببرد.
مدیرعامل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی با بیان اینکه یکی از این راه ها استفاده از سامانه اتوماسیون اداری هست، عنوان داشت: شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی از شرکت های پیشتاز در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که با هدف گسترش تکنولوژی نرم افزاری و پدید آوردن رویکردی نو به این صنعت آغاز به کار کرد.
وی افزود: از دیگر حوزه ها و فناوری های که شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی شروع به خدمت رسانی در آن کرده است، فناوری واقعیت افزوده است که این امکان را فراهم می کند تا اشیاء موجود در دنیای واقعی با عناصر مجازی ترکیب شوند.
دکتر کاظمی ادامه داد: این فناوری، شرایطی را فراهم می کند که به واسطه آن، دانشجویان و دانش آموزان قادر خواهند بود تا پدیده های علمی که در واقعیت امکان تجربه آن ها را ندارند، مشاهده و لمس کنند.

اشتراک داشتن
اعلام کردن
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار