مدیرعامل شرکت پژوهش : تقویت شفافیت و نظارت بر عملکرد با ایجاد سامانه کدال داخلی

مدیرعامل شرکت پژوهش و نواوری راه اندازی سامانه کدال داخلی را اقدامی در راستای ایجاد شفافیت با روشی مکانیزه عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی، دکتر علی کاظمی در همایش مدیران عامل موسسه، هلدینگ ها و شرکت‌های تابعه در یک ارائه مشترک با مدیر برنامه ریزی معاونت امور شرکت ها با موضوع “رونمایی از سامانه کدال داخلی” بیان کرد: بر اساس سیاست‌های ابلاغی مدیرعامل موسسه مبنی بر راه‌اندازی سامانه‌های مدیریتی به‌منظور شفافیت، مکانیزه‌ کردن و نظارت بر عملکرد هلدینگ‌ها و شرکت‌های سرمایه‌پذیر تابعه، طراحی و پیاده‌سازی سامانه‌های مدیریتی در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شرکت پژوهش و نوآوری از یک سو وضرورت نظارت و شفافیت از سوی دیگر موجب شد تا سامانه کدال داخلی طراحی شود.
مدیرعامل شرکت پژوهش و نواوری با اشاره به بخش های مختلف این سامانه بیان کرد: و ارتقای شفافیت در مجموعه‌های مختلف، امکان پایش و ارزیابی توسط ذینفعان درونی و بیرونی را امکان‌پذیر خواهد ساخت.
دکتر کاظمی با بیان اینکه یکی از اهداف دیگر این سامانه ساماندهی اسناد سازمان‌ها اضافه کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی اسناد شرکت‌ها در طبقه‌بندی‌های مختلف از قبیل صورت‌جلسات هیئت‌مدیره، مناقصات، مزایده‌ها، آیین‌نامه‌ها و … در این راستا انجام شده است و تاکنون بیش از 7 هزار سند شامل گزارش عملکرد، صورت‌جلسات هیئت‌مدیره و … در این سامانه ثبت شد.

اشتراک داشتن
اعلام کردن
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار