مدیرعامل شرکت پژوهش : سرعت دیجیتالی شدن سازمان‌ها،سبب تحولات اقتصادی کلان شده است

مدیرعامل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی گفت: سرعت شکل‌گیری انقلاب‌های صنعتی و روند دیجیتالی شدن سازمان‌ها به قدری بالاست که سبب تحولات اقتصادی کلان شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی، دکتر علی کاظمی در دومین گردهمایی نمایندگان استانی مؤسسۀ صندوق ذخیرۀ فرهنگیان با اشاره به اینکه سرعت شکل گیری انقلاب‌های صنعتی و روند دیجیتالی شدن سازمان‌ها به قدری بالاست که سبب تحولات اقتصادی کلان شده است، بیان کرد: بی شک موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان که یک بنگاه اقتصادی است و به دنبال سودآوری و در نهایت خدمت رسانی به فرهنگیان عزیز،از این قائده مستثنی نیست.
مدیرعامل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی، ادامه داد: ضرورت ورود اقتصاد دیجیتال به موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به جهت سودآوری از اقدامات و برنامه‌های شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی است.
وی افزود: همچنین در راستای تحول دیجیتال موسسۀ صندوق ذخیره فرهنگیان، پروژه‌هایی در حال تعریف، تولید و پیاده‌سازی است. برخی از این پروژه‌ها عبارت‌ از سامانه کُدال داخلی موسسه، سامانه برنامه، بودجه، سامانه هوش تجاری، سامانه مناقصات، سامانه مدیریت امور حقوقی و دعاوی و …هستند.

دکتر کاظمی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در شرکت مادر تخصصی دولت هوشمند که توسط وزارت ارتباطات در حال راه‌اندازی است، همکاری با اپراتورهای مخابراتی و شرکت‌های ارائه دهندۀ زیرساخت ارتباطات و پهنای باند، ورود به فناوری جدید زنجیرۀ بلوکی (Block Chain) و در اختیار گرفتن دانش تخصصی در این حوزه،ورود به فناوری نئو بانک، راه‌اندازی زیرساخت ارسال و دریافت پیام کوتاه انبوه،راه‌اندازی سرویس ویدئو درخواستی (VOD)،راه‌اندازی سامانه تلویزیون اینترنتی (IPTV) برای موسسه و سوپراپلیکیشن فرهنگیان با هدف ایجاد خدمات متنوع و مختلف آنلاین برای جامعه معلمین و فرهنگیان از جمله برنامه های شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی در راستای اقتصاد دیجیتال است.

اشتراک داشتن
اعلام کردن
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار