مدیرعامل شرکت پژوهش : نخبگان، در توسعه صنعتی، بازار و کاریابی نقش اساسی دارند

نشست تخصصی هم اندیشی نخبگان و اساتید دانشگاه در خصوص قلمرو آموزش، پژوهش و ترویج تعاون در نظام آموزش عالی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی، نشست تخصصی هم اندیشی نخبگان و اساتید دانشگاه در خصوص قلمرو آموزش، پژوهش و ترویج تعاون در نظام آموزش عالی کشور با حضور اساتید برجسته این حوزه، مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیر عامل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی، برگزار شد.
دکتر علی کاظمی در این نشست با اشاره به لزوم استفاده از نظر نخبگان جامعه، اظهار کرد: ما در همه حوزه‌ها نیازمند نخبه‌ها هستیم، نخبگان در آموزش حرف اول را می‌زنند و می‌توانند برای جامعه پذیر بودن نسل جدید و آینده نقش اساسی در حوزه آموزش و پرورش در دانشگاه‌ها و… داشته باشند.
مدیرعامل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی گفت: با توجه به اینکه جامعه ما یک جامعه رو به صنعت و مهارت، تخصص است، نخبگان می‌توانند در توسعه صنعتی، بازار و کاریابی نقش اساسی داشته باشند.
گفتنی است،هدف از برگزاری این نشست، آسیب شناسی، بررسی راهکارهای رفع موانع در حوزه تولید محتوای درسی، مدرسین و دانشجویان این حوزه، تقویت مبانی نظری و علمی تعاون،بود.

اشتراک داشتن
اعلام کردن
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار