نشست مدیرعامل شرکت پژوهش با مدیرعامل بانک سرمایه

به گزارش روابط عمومی شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی، نشست مشترک  مدیر عامل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی با مدیرعامل و معاون فناوری اطلاعات بانک سرمایه برگزار شد.

در این نشست زمینه های همکاری مشترک و هم افزایی مبتنی بر ظرفیت های اقتصاد دیجیتال مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر علی کاظمی در این نشست با اشاره به تعریفی از اقتصاد دیجیتال گفت: اقتصاد دیجیتال به‌عنوان طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های اقتصادی شامل همه مشاغل در بخش دیجیتالی و هم‌چنین مشاغل دیجیتالی در بخش‌های غیر دیجیتالی تعریف می‌شود، که این مشاغل شامل فعالیت‌هایی هستند که از دانش و اطلاعات دیجیتالی به‌عنوان نهاده اصلی تولید، از شبکه‌های نوین اطلاعاتی به عنوان فضای فعالیت و از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای هدایت رشد بهره‌وری و بهینه‌سازی ساختارهای اقتصادی استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی ادامه داد: اقتصاد دیجیتال شامل همه فعالیت‌های اقتصادی است که یا متکی بر نهاده‌های دیجیتالی هستند و یا به‌طور معناداری توسط این نهاده‌ها ارتقا می‌یابند. این نهاده‌ها عبارتند از: فناوری‌های دیجیتالی، زیرساخت دیجیتالی، خدمات دیجیتالی و داده‌ها که اقتصاد دیجیتالی همه تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگانی که از نهاده‌های دیجیتالی در فعالیت‌های اقتصادی خود بهره می‌برند از جمله دولت را در بر می‌گیرد.

شایان به ذکر است در این نشست، توافقاتی در خصوص راه اندازی سرویس های جدید دیجیتالی مشترک بین بانک سرمایه و شرکت پژوهش برای جامعه محترم فرهنگیان کشور به عمل آمد.

اشتراک داشتن
اعلام کردن
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار