مدیرعامل شرکت پژوهش : هدف شرکت پژوهش، ترکیب علم و تجربه در راستای بازار سرمایه است

مدیرعامل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی گفت: هدف ما در شرکت پژوهش، ترکیب علم و تجربه در تولید محصولات مرتبط با بازار سرمایه است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی، دکتر علی کاظمی در نشست با مدیرعامل هلدینگ تدبیرگران اطلس با اشاره به استراتژی شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی به سامانه کُدال داخلی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان نیز اشاره داشت و متذکر شد: سرمایه‌گذاری در بازار بورس برای بسیاری افراد می‌تواند یک حرکت تعیین‌کننده باشد که تمام زندگی آن‌ها را دچار تحول می‌کند، آشنایی با این بازار و کسب اطلاعات موثق و مفید درباره شرکت‌ها و وضعیت آن‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
مدیرعامل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین منابع برای دریافت این اطلاعات، سامانه کدال است. آگاهی از جزئیات بازار به سرمایه‌گذاران و فعالان این بازار مالی قدرت تحلیل بیشتری می‌دهد و زمینه لازم برای یک سرمایه‌گذاری منطقی را ایجاد می‌کند.
وی همچنین به نقش سامانه هوش مصنوعی و معامله الگوریتمی در بازار بورس اشاره داشت و اظهار کرد: معاملات الگوریتمی کاملا مورد جا‌افتاده‌ای در جهان به حساب می‌آید و یکی از مزیت‌های خیلی بزرگ آن این است که جلوی معاملات احساسی را می‌گیرد. ما شاهد هستیم که در بازار بورس مردم خیلی احساسی تصمیم می‌گیرند که چه چیزی را بخرند و چه چیزی را بفروشند که این موضوع باعث بروز خطاهای زیادی می‌شود،معاملات الگوریتمی می‌تواند جلوی این‌طور هیجانات را تا حد زیادی بگیرد.
دکتر کاظمی ادامه داد: در عصری زندگی می‌کنیم که تکنولوژی تا ریز‌ترین بخش‌های زندگی فردی و اجتماعی انسان وارد شده و اجتناب از آن امکان‌پذیر نیست. از جمله بازارهایی که چند سالی می‌شود به اجتناب‌ناپذیر بودن این حقیقت پی برده‌اند بازارهای مالی هستند. ورود بازار سرمایه به عصر تکنولوژی با معاملات الگوریتمی اتفاق افتاد.
وی تصریح کرد: هدف ما در شرکت پژوهش، ترکیب علم و تجربه در تولید محصولات مرتبط با بازار سرمایه است که راه اندازی سامانه هوش مصنوعی و معامله الگوریتمی در بازار بورس داخل و خارج کشور از جمله آن است.

اشتراک داشتن
اعلام کردن
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار