پس از 33 سال، شرکت پژوهش به عنوان شرکت دانش بنیان نوآور انتخاب شد

از سوی معاونت توسعه شرکت های دانش بنیان، شرکت پژوهش و نو آوری صنایع آموزشی به عنوان شرکت دانش¬بنيان نوآور تاييد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی،دکتر علی کاظمی از دانش بنیان شدن شرکت پژوهش بعد از 33 سال خبر داد.

مدیرعامل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی با اعلام این خبر گفت: با تایید موسسه پژوهش به عنوان دانش بنیان،شرکت مشمول حمايت هاي قانون بر روي محصولات تاييدي است.

دکتر کاظمی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان 3 پایه دارد، عنوان داشت: شرکت های دانش بنیان دارای 3 پایه نوپا، نوآور و گرید هستند که شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی بعد از 33 سال به عنوان شرکت دانش بنیان نوآور تایید شد.

وی افزود: یک شرکت دانش بنیان برای چیدن تیم باید موارد خاصی را مورد توجه قرار دهد و در حقیقت بیزینس پلن داشته باشد و قبل از ورود به بازار با توجه به اینکه بازار مدل عملی ندارد و یک مدل تجربی است بتواند تمامی این موارد را از قبل به درستی رعایت کند تا به موفقیت دست پیدا کند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان توانسته از اعضای خود کارآفرینان بارزی بسازند و از علم و تجربه خود ارزش افزوده برای جامعه ایجاد کنند، گفت: همکاری با اپراتورهای مخابراتی و شرکت های ارائه دهنده زیرساخت ارتباطات،ورود به فناوری نئوبانک و سوپراپلیکیشن فرهنگیان با هدف ایجاد خدمات متنوع ‌‌و مختلف آنلاین برای جامعه فرهنگیان،از جمله برنامه های شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی است.

اشتراک داشتن
اعلام کردن
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار