پیام تبریک مدیرعامل شرکت پژوهش به مناسبت بیست و هشتمین سالروز تاسیس موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان

مدیرعامل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی در پیامی، فرارسیدن بیست و هشتمین سالروز تاسیس موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی، در این پیام آمده است:

به نام خالق هستی بخش
سپاس خداوند بلند مرتبه را که عزت می دهد و بزرگ می گرداند، مهر می نشاند و محبت می پروراند.سال ها باید بگذرد تا دانه ای به بار نشیند، اندیشه ای بارور شود؛ تجربه ای کسب، اعتمادی جلب و وفاداری حاصل آید.
صندوق ذخیره فرهنگیان در حالی بیست و هشتمین سال فعالیت خود را سپری کرده است، که طی این سال ها ، با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و کارآمد و به پشتوانه اعتماد فرهنگیان عزیز توانسته است به عنوان یک نهاد اقتصادی تسهیل گر و محرک چرخه های اقتصاد با پشتیبانی از تولید، رفع موانع کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار ، کارنامه ای درخشان ارائه داده و نام و جایگاه خود را بیش از پیش در جامعه مطرح کند.
امیدواریم در بیست و هشتمین سالروز تاسیس صندوق ذخیره فرهنگیان با تلاش مضاعف و با همدلی و وفاق بیشتر بتوانیم در راستای تحقق چشم انداز موسسه به سهم خود گام برداریم.
اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم هیات مدیره، 7 خرداد فرارسیدن سالروز تاسیس موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان را به تمامی همکاران مسئولیت پذیر، توانمند و پرتلاش و ذی نفعان موسسه تبریک می گویم.
امید است با عزمی راسخ و اندیشه ای خلاق بتوانیم با لطف خداوند متعال بیش از پیش در مسیر خدمت گذاری و تحقق اهداف موسسه گام برداریم.
علی کاظمی
مدیرعامل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی

اشتراک داشتن
اعلام کردن
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار